Suspect
http://suspect.anatolianrock.com
 
 Ana Sayfa
 Grup Hakkında
 Grup Elemanları
 Demolarımız
 Videolarımız
 Repertuarımız
 Fotoğraf Albümü
 Forum
 Linkler
 Bize Ulaşın
 
 
<<Geri 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 İleri>>
Cevapla
thesuspect

slm akopist,

temenilerine aynen katılıyorum.
Bu mesajın yazıldığı tarih : 14 Eylül 2006 8:24 ÖÖ
Bu mesaj rahatsız edici
 
akopist

Demolar sağlam cidden...Albüm kalitesinde kayıt yapılmış...Fuat abi yaptı sanırım kayıtları ellerine sağlık diyelim...Türkçe kullanıyor olmanızdan da bu albümde çok mutluluk duyduğumu belirtmek isterim...Umarım ses getirir ve senelerce verdiğiniz emeğin karşılığını alırsınız...

Önceki mesajımda da yazdığım gibi ROCK müziğin hakettiği yerlere gelmesi için birlik olursak çok seviniriz...Kazanmak için birlik olmak şsrt...

www.akopist.rockmekan.com

ROCK DOLU GÜNLER...!!!


Bu mesajın yazıldığı tarih : 11 Eylül 2006 7:31 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
thesuspect

akopist - demolar çalışıyor :)

fatalscratch - teşekkürler. albümde daha neler olacak , neler :)
Bu mesajın yazıldığı tarih : 11 Eylül 2006 3:40 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
fatalscratch

nefret isimli demonuzun girişine bayılıyorum yaaaaa :)
başarılarınızın devamını dilerim ;)
Bu mesajın yazıldığı tarih : 11 Eylül 2006 3:04 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
akopist

Abi demoları dinleyemiyoruz maalesef...16 yıllık bi gruptan çok daha büyük projeler beklerim kendi adıma söyleyeyim...Canlı dinleme fırsatı bulamadım ama haddim olmadan söliim iyi bi grupsunuz...Ardından ekliim dediğim gibi çok daha büyük işler yapmalısınız..En azından Bursa’da ROCK hakettiği yerlere gelsin diye uğraşmalısınız..Çünkü siz o güzel günleri yaşadınız Bursa’da...Biz AKOPİST olarak dayanışmanın,kardeşliğin,dostluğun olduğu,zamanında yaşanan güzel günleri tekrar yaşayabilmek için çaba sarfetmek istiyoruz..Bizlere eski tayfalardan abilerimiz olarak yardımcı olursanız da minnettar oluruz...İyi çalışmalar,bol şanslar..
ROCK DOLU GÜNLER....!!!

www.akopist.rockmekan.com
Bu mesajın yazıldığı tarih : 10 Eylül 2006 1:27 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
thesuspect

selam metal t,

sorun bizdemi sitede mi bilmiyoruz. anadolu rock a mail attım ama bu arada parçaları www.thesuspect.net dende dinleyebilirsin.

cheers
Bu mesajın yazıldığı tarih : 10 Eylül 2006 1:15 ÖÖ
Bu mesaj rahatsız edici
 
thesuspect

sevgili zipir,

ilgine teşekkürler , senide takipcilerimizin arasında görmek isteriz.

cheers,
Bu mesajın yazıldığı tarih : 10 Eylül 2006 12:45 ÖÖ
Bu mesaj rahatsız edici
 
METAL_T

slm demolarınızda sorn var galiba dinleyemiyorum?
Bu mesajın yazıldığı tarih : 9 Eylül 2006 4:20 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
zipir

sizlerin birkaç konserinizi seyretmiştim ve oldukça hoşuma gitmişti...şarkılara söylenecej söz yok
hepsi güzel başarılar arkadaşlar:)))

takipcinizim:)))
Bu mesajın yazıldığı tarih : 9 Eylül 2006 1:08 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
thesuspect

slm,

1992 den bu yana suspect in vokali benim ancak dönem dönem gruba daha yakışıklı ve sesi daha popüler olabilecek arkadaşlarımız dahil oluyor fakat , genelde umduğumuzu bulamıyoruz. en son numan da böyle idi . artık grup kararı ile sizi benim böğürtülerime mahkum ettik.

grubun tek free vokali ali idi ancak oda müzik hayatını çilekeş ile devam ettiriyor.................
Bu mesajın yazıldığı tarih : 31 Ağustos 2006 5:25 ÖS
Bu mesaj rahatsız edici
 
Cevapla
<<Geri 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 İleri>>